2013. március 13., szerda

Kimaradt jelenetek


* Múlt héten Mártival egyik délelőtt kultúrálódtunk: először megnéztünk egy örmény ortodox templomot, majd elmentünk egy görög katolikust megnézni, végül pedig a sálunkat a fejünkre csavarva egy mecsetben kötöttünk ki. Hihetetlen, hogy ennyi vallás él egymás mellett és mindezt békében. Már csak a zsinagóga hiányzott a reopertoárból. :P

* Tegnap feladtam két levelet a postán, egyet én küldtem, egy pedig az anyuka egy német barátnőjének. Mindkettő boríték vaskos volt és a postán a nő konkrétan kinyittatta velem mindkét borítékot, hogy belenézhessen. Először nem is értettem, hogy mit akar, mert persze angolul nem beszélt, de Timivel összeokoskodtuk, hogy mit kéne tenni. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a postán konkrétan belemásznak a magánlevelembe. (Nem tudom, hogy azért mert külföldi vagyok vagy mert csak szimplán vastag volt a boríték.)

* Az egyik este Mártival beültünk sörözni egy helyre, ahol a mellettünk lévő asztaltól egy fiú odafordult hozzánk és megkérdezte, hogy milyen nyelven beszélünk, mert a barátaival ezen tanakodnak már egy ideje. Egyből mondtuk, hogy magyar, majd az első mondatai között említette meg Viktor Orbán miniszterünket mindezt egy lefelé mutató hüvelykujjal összekötve. Hát igen, ha másról nem is, de a politikai helyzetről most igencsak híres kis hazánk.

* A legviccesebb ismerkedős szöveggel ment oda Mártihoz szombaton egy srác (akit már előtte kiszemelt magának): "Ne haragudj, nem veled csókolóztam múlt hónapban valamelyik buliban?" Őőőő, nem (sajnos).
* Rajzolás közben Babérlevél:
- A Plútó már nincs többé.
- Ott van az még azért.
- De már nem bolygó.
- Nem, ő már nem bolygó többé, mert túl kicsi hozzá.

Török suzuki (nem egy sűrű látvány)

Pattogatott kukorica automata (ki látott már ilyet?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése