2013. február 7., csütörtök

Itt nem csak a postás jön házhoz


A reggeli rosszkedv rám való kivetítése még mindig jellemező a mindennapokra sajnos, este pedig a tökéletes ellentettje: alig lehet rólam levakarni. Állandóan jönne be a szobámba, mindig mesélni akar valamit, a szüleinek pedig úgy kell tőlem őt kikergetni, ugyanis az ősök valóban tiszteletben tartják, hogy nekem ilyenkor pihenőidőm van, azaz gyerekmentes időtöltés, ami általában skype-olást és bejegyzések írogatását jelent, ha itthon maradok.

Kedden érkezett a takarítónő. Nem tudtam, hogy itt szokás őket etetni is. Úgy értem: reggel megérkezett és ebből az alkalomból még az anyuka is velünk reggelizett, pedig csak ketten szoktunk a gyerkőccel reggel enni. Miután megreggeliztünk, a takarítónő hozzáfogott a vasaláshoz, mi pedig játszottunk a gyerkőccel. Az én szobámat is kitakarította a nő, nem volt merszem azt mondani az anyukának, hogy az én szobámba rajtam kívül senki ne csináljon semmit, kiporszívózni én is tudok, szerintem ezen felül semmit sem csinált.
Délben pedig az anyuka kaját rendelt, hiszen ebédelni is itt ebédelt a néni. Az anyuka a Mc Donaldsból rendelt kaját, mert nem volt kedve főzni, persze szabadkozott egy sort, hogy ilyet ők csak nagyon ritkán esznek ám! Ehhez képest a gyerek játéknak pontosan ugyanazt kapta, amilyene már van, és szerintem cserélik azokat a játékokat minimum minden hónapban :P. Baromira meglepődtem, hogy itt még a mekis kaját is házhoz szállítják! Amikor valaki csenget, tudom, hogy megint hoztak valamit: szőnyeget vagy öltönyt a tisztítóból, temérdek szatyrot a bevásárlóközpontból, sőt, még a vizet is házhoz szállítják és mint kiderült, a mekis kaját is.

Kedden délután elmentünk az orvoshoz kontrollra. Szerencsére egyre jobban van a kislány, így egyre kisebb az esélye, hogy mégegyszer elkapok tőle valamit. Nekem sem igazán jön be kaktusszal a torkomban ébredni... Visszafele úton már egyre nyűgösebb volt a gyerkőc és a háztól 100 méterre akkora hisztit vágott le, hogy kíváncsian vártam az anyuka reakcióját. És hihetetlen: baromi jól kezelte! Nem az volt, mint az előző családban, hogy jön a nyugtató meg a "Gyere, itt a csokika!", hanem teljesen logikusan levezette a hisztit, anélkül, hogy kellemetlenül érezte volna magát a szomszédok előtt a hatalmas ricsaj miatt, na meg mert a kislány nadrágja csurom víz volt...

További plusz pontok járnak a hűtőn található két hűtőmégnesért:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése