2013. február 7., csütörtök

Beindult a szociális életem


Egyértelmű volt, hogy ebben a sok-sok milliós nagyvárosban rengeteg magyarnak kell lennie. Jelenleg sikerült egy párral e-mailben, facebookon felvennem a kapcsolatot és szerda este meg is volt az első találkozó. El sem hittem, hogy végre kimozdulhatok itthonról. Bár tény, hogy nagyon jól esik esténként a pihenés és az alvás, azért kell a lakásmentes=gyerekmentes kikapcsolódás.

Mártival találkoztam tegnap este, aki ösztöndíjjal van kint és éppen gyakorlatot teljesít. Beültünk egy helyre és megittunk kettőt a helyi sörből, az Efesből. Itt külföldön alapból minden honfitársat barátként kezel az ember, de ehhez még jött az is, hogy Márti baromi jóarc! Szombatra is elhívott egy helyre és jövő szombatra pedig a Török-Magyar Baráti Társaság farsangot szervez. Namármost aki ismer, tudja, hogy nálam a farsang és a halloween nem egy sima buli, hanem ott keményen beöltözés van: Darth Maul, Avatár, csak hogy egy párat említsek. Sajnálattal kellett ám tudomásul vennem, hogy az annak idején a turiban beszerzett gésa ruhámat otthon hagytam (nem számítottam ilyen jellegű eseményre) és jelenleg csak egy fekete macskára vagy egy cowgirl-re telik a gardróbomból, ami egy jelentős visszaesést jelent még a fejbeszúrt őrült tudóshoz képest is. De lehet, szolídan csak szimplán lepedőbe tekerem magam és görög istennő leszek, így legalább később mindenki meg fog ismerni.

Az anyukával is egyre jobban sikerednek a vacsorák, mostanában rengeteget beszélgetünk egy-egy vacsi után amikor az apuka még nincs itton és míg a gyerek az iPad-jén (!!!) játszik. Így történt az is, hogy végre felajánlotta, hogy tegezzem őt is és az apukát is. Kicsit fáziskéséssel történt a dolog, mint ahogy az összepakolás-szabály közlése is, de jobb később, mint soha. Viszont eddig azért próbáltam alany nélküli mondatokat gyártani, mert tök fura volt, hogy magázom őket, de amíg nem ajánlják fel, addig nyilván udvariatlanság csak úgy letegezni őket. Most viszont meg azért próbálok alany nélküli mondatokat gyártani, mert olyan fura, hogy majdnem két hét önözés után hirtelen át kell váltanom "du"-ra. *Verrückt*

Napi Isztambul (a szobám ablakából fotóztam):


1 megjegyzés:

  1. Ha van a gyereknek már használaton kívüli játéka (iPhone4, iPad oder sowas), örömmel fogadnám, ha elhoznád nekem, úgysem foglal sok helyet :DDD

    VálaszTörlés