2013. július 30., kedd

Sör áztatta pillanatok

Péntek este babysittelnem kellett volna, de mint a szüléknél ez lenni szokott, utolsó pillanatban közölték, hogy az este mégsem mennek el itthonról, így azt tervezhetek, amit csak akarok. Mivel már késő volt bármit is összehozni, ezért a nem messzi sörkertbe tévedtünk be négyen csajok: Furi, Zsu, Szimi (csak látogatóban) és én.

Szimi és Furi

Zsu és én


A S-Bahn megállóban még alkottunk


Másnap Zsuval és Renivel kilátogattunk a Westparkba. Iszonyú meleg volt, a napon nem lehetett meglenni, viszont az árnyékban a tóparton egy kis szellő kíséretében már tökéletes volt a klíma. Vittem szendvicseket, hogy meglegyen a piknik is. Sajnos a park elég ramaty állapotban volt: egyrészt mert a hétvégenként ott piáló fiatalok otthagyták a sok szemetet, másrészt pedig mert a fű mindenhol sárga volt, amit egy elhagyatott mezőn meg is értenék, de azért ezt a parkot szebbnek képzeltem. Valószínűleg mivel nem a város közepén van, így nem fordítanak annyit a gondozására.


FC Bayernes energiaital

Piknik a libákkal 

Az egyetlen gyönyörű dolog a kínai kert volt, amit gyönyörűen gondoznak, vízesésekkel és kínai stílusú építményekkel van díszítve.




A piknik után felszedtük Furit és Szimit a Marienplatzon majd egy gyors shopping után irány az Englischer Garten, ami a város közepén egy hatalmas park (már tettem fel róla videót, hogyan szörföznek itt a fiúkák). A park tele volt napozó és fürdőző emberekkel, ugyanis a folyónak itt is folyik néhány kis mellékága, így sokkal elviselhetőbb a hőség. Ami viszont már kevésbé volt kellemes, az a rengeteg nudista. Sokan mesélték már, hogy jó időben itt nudiznak a vének, de a saját szememmel látva egyszerre volt meghökkentő és undorító. Öreg emberek (főleg férfiak) napoznak teljesen meztelenül, anélkül hogy egy cseppet is zavartatnák magukat vagy esetleg összebb tennék a lábukat, hogy ne lehessen mindenről betekintést nyerni premier plánban. Azt hittem az FKK ideje már leáldozott, de itt még megmaradt a kultúrája...




Mi persze a Biergarten felé vettük az irányt, mert már mindenki ki volt éhezve egy hideg sörre illetve egy hatalmas perecre:


Este pedig irány a Kultfabrik! Mindenki nagyon fáradt volt már, azért a meleg el tudja nyomni az embert. Ennek ellenére elindultunk és persze ezekből a kedvetlen indulásokból szokott lenni a legnagyobb buli. Persze most is így volt, úgyhogy miután összeszedtük a pecséteket és a karszalagokat, irány az Americanos pár olcsó koktélért. Nagyon jó volt a zene és kivételesen most csak hajnal fél 3-tól kezdték ismételgetni a számokat. Nem tudom itt mit csinálnak a dj-k, de minden helyen egy idő után elkezdik ismételgetni a számokat, ami azért nem a profizmusra vall. Széttáncoltuk a lábunkat, de ha ez nem lett volna elég, még rátettek nálam egy lapáttal. Már szerencsére csak a buli vége felé, de a mosdóba menet egy nagydarab lány elállta az utamat és elkezdte nekem rázni magát. Sajnos annyira belejött, hogy másodperceken belül rám esett, leterített, maga alá gyűrt, de úgy, hogy azt hittem otthagyom a lábfejem. Sikeresen elszakította a papucsomat, ami a pár hónapos itt tartózkodásom alatt most volt rajtam először. A mellettem álló fiúk segítettek fel, biztos vagyok benne, hogy azt hitték, hogy valami részeg picsa vagyok, aki megbotlott a saját lábában. Sajnos az a 120 kiló nehezék elég durva fájdalmat okozott. Zsu leleményessége és Furi biztosító tűje mentett meg a mezítlábaskodástól, ami a sok törött üveg és pohár miatt nem lett volna túl kellemes. Bár tény, hogy ez a rúdon vonagló alul öltözött lányokat nem igazán zavartatta: aznap este nem tudom hányszor éreztem segget a nyakamban, mert ők úgy gondolták, hogy a színpad minden részén ugyanúgy vonaglani kell, mi pedig pont előtte álltunk, ugyanis a színpad egyik sarkában biztonságosnak láttuk letenni a táskákat ( így is volt amúgy). Onnantól kezdve már a tömeg részegségi foka elérte a tetőfokot úgyhogy sikeresen mindenki az amúgy is félig törött lábamat taposta, de utána már lassan indultunk haza, elvégre a csúcson kell abbahagyni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése