2013. július 27., szombat

Gyerekszáj (Kislány kiadás)

A gyerekek olyan ártatlansággal tudnak mindenféle hülyeséget és/vagy cukiságot és/vagy baromságot elejteni, hogy hihetetlen.

Előző témánkhoz visszakapcsolódva, hétfőn észrevettem, hogy a kislány lába nincs tele homokkal:
- Nem játszottatok ma a homokozóban az oviban?
- De igen.
- Jah értem, csakhogy most nem koszos a lábad.
- De igen, koszos!!! - majd levette a szandiját és büszkén mutogatta nekem a kosztól fekete talpát.

De ő bizony azt is közölte velem valamelyik nap, hogy mivel én idősebb és nagyobb vagyok, mint ő, ezért hamarabb is fogok meghalni. Kedves kis megállapítás... :P (Nem akartam neki megemlíteni, hogy ha biciklizésnél továbbra sem fog előre nézni, akkor ez az elmélete csődöt mond.)

Néha úgy belekukkantanék a gyerekek fejébe, mert valamelyik nap játék közben csak úgy megszólalt, hogy:
- Én majd meg szeretnélek téged látogatni Magyarországon!
Már éppen mosolyra állt a szám és könnyekig hatódtam VOLNA, ha a kisfiú meg nem szólal:
- Normális vagy? Egy egész napot utazással akarsz eltölteni??? - hát azért ez én kis szerelmemtől pont nem vártam volna, úgyhogy lazán közöltem, hogy annak idején én is egy egész napot utaztam, hogy idejöhessek hozzájuk. El is szégyellte magát a kisfiú egy kicsit.

Persze a gyerekek úgy rákattantak a Pán Péter mesére, amit a tv-ben adtak, hogy valami Péteres dolognak minden nap lennie kell: vagy a könyvet kell felolvasnom, vagy este megnézik videón valamelyik epizódot (persze már mindegyiket fújom kívülről én is) vagy éppen az oviban játszanak a gyerekek Pán Pétert. Annyira bele van buzulva a kislány ebbe a mesébe, hogy pár napja minden nap közli, hogy ő bizony soha nem akar felnőni, hanem örökre gyerek akar maradni, de nem tudja, hogy ez sikerülni fog-e, merthogy Sohaország elég messze van Németországtól... Na, akkor sok sikert! :P

De a kislány már azt is tudja, hogy kihez megy férjhez. A buszon ülve egyszer csak a semmiből megszólalt, hogy "Adriánhoz megyek feleségül".
- Őőő, és az ki? A csoportodból valaki?
- Ő a barátom.

Hujujjj!!! Lehet, ha legközelebb közli, hogy nem akar felnőni, megemlítem, hogy akkor bizony Adriánhoz sem tud hozzámenni. Kíváncsi vagyok, kit/mit választ. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése