2013. május 15., szerda

Péntek esti láz


Péntek este elérkeztem a hét legjobb részéhez: HÉTVÉGE!!! Már előre le volt zsírozva, hogy találkozok Vivivel, akivel kb. 2 éve követjük egymás blogjait illetve váltunk folyamatosan privát e-maileket, de élőben még soha sem találkoztunk. Most Hamburgban dolgozik, viszont hazalátogatott Magyarországra, visszafele pedig pár napra betért Münchenbe is, úgyhogy egyértelmű volt, hogy végre összehozzuk a találkát, ami már nagyon érett egy ideje. Két másik barátnőjét is hozta: Zsut és Furit.

(Vivi egy éve Münchenben: http://konczvivien.blogspot.hu/ , majd egy éve Amerikában: http://vivienkoncz.blogspot.de/)

München főterén, a Marienplatzon találkoztunk, majd irány a Schluckauf nevezetű (magyarul: Csuklás) kocsma pár sörért. Nem olcsó az alkohol itt sem, de az Isztambuli sörárakhoz képest ez a mennyország! (Sajnos a cicák számában azonban visszaesést tapasztaltam..) 

Már az első este olyan volt a csajokkal mintha ezer éve ismernénk egymást, ráadásul Furival kiderült, hogy egy helyen lakunk: biciklivel - és itt mindenki azzal közlekedik - csak 5-10 perc. Éppen azt beszéltük, hogy melyik utcán lakunk, amikor a magyar(!!!) biztonsági őr megszólalt: Én is ott lakok! Hát igen, kicsi a világ. :)
El is repült gyorsan az idő, át is mentünk egy másik helyre, a Kultfabrikba, amit több kisutcányi szórakozóhelyként kell elképzelni. Tévedésből sikerült egy üres szórakozóhelyre bemennünk, úgyhogy csaptunk egy privát bulit négyen csajok, illetve a feka mindenes pasi is megtáncoltatott mindenkit. Természetesen a beégésnek is meg kellett történnie... Vivivel megállapítottuk, hogy a feka pultos pontosan úgy néz ki, mint az új Tarantino film főszereplője Django, aki egy rabszolga. Furi éppen azon gondolkodott, hogy kisajtoljunk-e belőle még egy kis ingyen pezsgőt, amikor "odasúgtam" neki, hogy: Simááán, mondjad neki, hogy figyi Django, szeretnénk még egy kis pezsgőt! Mivel Furi nem volt tisztában az új filmekkel, így sikeresen lerabszolgázta a néger srácot, mert azt hitte, az valami haver-félét jelent németül. Majdneeeem...

Miután a hely bezárt, átmentünk egy másikba, ahol viszont Zsu rosszul lett úgyhogy még lespanoltunk pár emberrel (fujj de undorító angol dialektust beszélnek a skótok!), majd jöttünk haza. Már nem volt probléma, viszont Zsunak csak reggel 7-kor jött volna az első villamosa, ugyanis 40 percre lakik a belvárostól (egy hatalmas villában). Vivi vendégségben van, Furinál vendégek vannak, így nincs hely, úgyhogy jött hozzánk. Nyilván fura indítás, hogy pontosan egy hét után hazaviszek magamhoz egy lányt, akit aznap ismertem meg, de tudtam, hogy ha otthagyjuk Zsut, akkor bealszik valahol és kirabolja az aljanép, továbbá anyuka itt olyan laza és jóarc, hogy úgy gondoltam, leszarja majd. 

Így is történt: kicsit zavarban felmentem délután 2-kor a konyhába, hogy közöljem, vendégem van, nem pedig szőkére festettem a hajam. Anyuka olyan laza volt, hogy még majdhogynem megdicsért, hogy helyesen cselekedtem.

Úgyhogy viccesen és pár barátnő plusszal indult a Müncheni ittlétem, máris imádom ezt a helyet! :)


2 megjegyzés:

  1. "Tévedésből sikerült egy üres szórakozóhelyre bemennünk, úgyhogy csaptunk egy privát bulit négyen csajok, illetve a feka mindenes pasi is megtáncoltatott mindenkit." - ezt nem hiszem el, még mindig kifekszek a röhögéstől. Egyszerűen nem bírtuk eltalálni a helyet, ahova többen mennek be, mi megtaláltuk azt, ahol az égvilágon senki nem állt sorba, fel sem tűnt, hogy pangás van.. :D:D

    Örülök nagyon, hogy jól érezted magad. Annak pedig még jobban, hogy végre személyesen is sikerült találkozni. Ilyenkor mindig azt mondom, hogy bár mindenki jó arc egy helyen lenne...na de várlak ám titeket Hamburgba! :P

    Puszi és további jó Münchenezést, tudtam én hogy imádni fogod! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól éreztem magam!! Nem is volt rossz első hétvégének :D Mindenesetre emlékezetes, az tuti xD

      Szerintem nem ez volt az utolsó, hogy együtt buliztunk ;) Puszi

      Törlés