2013. június 10., hétfő

Egy sör nem sör

Múlt héten beköszöntött a jó idő és ezzel együtt a nagy jövés-menés. Furi is visszatért Magyarországról, így nap közben hol ő jött át ebédelni, hol én mentem át hozzá sörözni, de egyik este bejártuk a környék egy részét is biciklivel. Szuper, hogy csak így át tudunk ugrani egymáshoz akár nap közben, akár este munka után.

A keddi nappal megkezdődött a minijobom is. Felregisztráltam egy oldalra, ahol takarítónőket, kutya-macska és babysittereket keresnek. Egy elvált férfi írt vissza, aki a két gyerekével él együtt. Szombaton elmentem megismerkedni vele és megnézni a házat, kedden pedig már kezdtem is a melót 10 eurós órabérrel. Két hetente fogok nála 3 órát takarítani, úgyhogy ez havi 60 eurót jelent, ami azért mindig jól jön. 

És megvoltak az első találkozások is a müncheni ellenőrökkel, ami furcsának számít, mert Németországban még soha nem találkoztam ellenőrökkel és a régóta itt élő óperek sem nagyon látták még őket. Szerdán a kislánnyal találkoztunk eggyel a buszon, meg is lepődtem, de szerencsére mindig magamnál tartom a bérletem, így nem volt gond. Nem úgy, mint csütörtökön, amikoris mentem egy másik nőhöz minijob ügyben. Végül a melóból nem lett semmi, amit nem is bántam, mert ez a nő külön be akart jelenteni, aminek én nem nagyon örültem volna, hiszen óperként már be vagyok jelentve és ha a fizetésem meghalad egy bizonyos összeget, akkor már adót kell fizetni. Viszont 9-re mentem a nő lakására, nekem pedig olyan havi bérletem van, amivel csak reggel 9 óra után lehet utazni. Amikor megvettem, még nem volt minijob a láthatáron, máskor pedig nem kell tömegközlekedésre szállnom kora reggel. Csak azt vettem észre a metrón, hogy mindenki veszi elő a pénztárcáját és pakolászik, majd megláttam a minden oldalról közelítő ellenőröket. Én is elkezdtem pakolászni, majd teljesen nyugodtan odaálltam az ajtóhoz, mint ha amúgy is leszállnék. Az volt a szerencsém, hogy az egyik ellenőrnek büntetnie kellett ("Uram, ez a jegy 2012-es"), de már mondta is a kollégának, hogy "a hölgyet még ellenőrizd már le!". Megállt a metró én pedig nyugodtan (vagyis annak mutatva magam) kisétáltam a kezemmel a bérletemmel. Ha egy fél perccel később áll meg a metró akkor biztos hogy 40 euróval csökken a pénztárcám vastagsága.

Pénteken ellátogattunk a csajokkal a Hofbräu Hausba, ami München leghíresebb sörözője illetve kajáldája. Hatalmas a benti és a kinti rész is. Iszogattunk és eszméletlen sokat röhögtünk illetve egyszer ott kell ennünk, mert hatalmas tányérokon vitték ki a jobbnál jobb kajákat az asztalokhoz, amiket a nyomi vendégek egy csomószor otthagytak majdhogynem érintetlenül.




Esti sünisimogatás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése