2013. április 10., szerda

Megjött a nagyi

Megérkezett a nagymama (végre valakinek durvább akcentusa van a családban németből, mint nekem), úgyhogy ma is hamarabb felszabadultam, illetve a holnapi napot megkaptam szabadnapnak, mivel anyuka, nagymama és gyerkőc elmennek valamelyik parkba, hogy csapjanak egy jó kis anya-lánya-és-annak-a-lánya napot. Ennek örömére ismét találkozok Lorenával, a német óperrel, a többit meg majd még meglátom. Takarítani már nem kell, ugyanis a hét eddig a szokásos teendőimről illetve a szobám rendbepofozásáról szólt, hogy mire Marcsi jön, ne homokvihar-nyomos ablakkal és poros szobával várjam. A bőröndömet is már félig bepakoltam, hogy helyet csináljak az ő cuccainak. Pakolás közben fel sem fogtam, hogy éppen a már kevesebb, mint két hét múlvára eső hazautamra készülök. Már megvettem a buszjegyemet Münchenbe (Happy hours akciót fogtam ki, úgyhogy megúsztam 5.000 ft-ból!), de még mindig nem igazán tudom elképzelni, hogy hamarosan hazamegyek, majd egy bő otthon töltött hét után ismét irány egy új család egy új városban.

Kimaradt anyagbazáros képek, amikor itt volt Timi családja:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése